Σελίδες

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΣΕ "ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΝΤ" ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ "ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ" Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

του ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ ΘΕΜΗ, ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. ΟΛΜΕ
http://thekotsi.blogspot.com/

Τα προβλήματα που “παραδοσιακά” παρουσιάζονται στα δημόσια σχολεία με την έναρξη του σχολικού έτους κάθε Σεπτέμβρη φαίνεται πως θα πολλαπλασιαστούν αφού οι επιταγές του μνημονίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ απαιτούν συρρίκνωση του δημόσιου τομέα και του λιγοστού έτσι και αλλοιώς στη χώρα μας “κοινωνικού κράτους”.

Η δραματική μείωση των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών (οι λιγότεροι στην τελευταία 20ετία – μείωση 50% σε σχέση με πέρυσι), σε συνδυασμό με τον τριπλασιασμό του αριθμού των εκπαιδευτικών που υποχρεώθηκαν σε πρόωρη συνταξιοδότηση (7.536 το 2010, 2.610 το 2009), εξαιτίας των αντιασφαλιστικών μέτρων που ψήφισε η κυβέρνηση πρόσφατα και που αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να εργάζονται ακόμα και στα 70 τους στην τάξη, θα έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη σοβαρών κενών στο διδακτικό προσωπικό. Συνολικά παραιτείται το 8% του εκπαιδευτικού δυναμικού που υπηρετούσε στα σχολεία της δευτεροβάθμιας τη σχολική χρονιά 2009-10.

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Γιάννης Μαρκόπουλος - Χαλάσματα (ανέκδοτο) 1974


ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ: ένας συνθέτης που με συντρόφευε για πάρα πολλά χρόνια με τις μουσικές και τα έργα του. Ιδίως τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης. Το τραγούδι αυτό ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ (1974) το βρήκα ξαφνικά και τυχαία τώρα  στο διαδίκτυο και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Δυστυχώς ακόμα είναι επίκαιρο....

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Η κρίσις

 (ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ Κ. ΡΟΥΚΟΥΝΑ)
(γράφτηκε το 1934, αναφέρεται στηνοικονομική  κριση του 1929 και είναι τρομερά επίκαιρο σήμερα)


Οι φόροι και τα κόμματα φέραν αυτή την κρίση
που κάνανε τον άνθρωπο να μη μπορεί να ζήσει,

Κι όλο τη φτώχεια πολεμά για να την ενικήσει
να βγάνει το ψωμάκι του το σπίτι του να ζήσει,

Αλλά κι αυτό αδύνατο για να τα κονομήσει
και κάθε μέρα βλαστημά την έρημη την κρίση,

Όλος ο κόσμος τά 'χασε κι όλοι παραμιλούνε
και κάθε μέρα βλαστημούν την κρίση που περνούνε.
 
Άντε να ζήσει η φτώχεια και να πεθάνει η παλιοκρίση!!
 
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΝΟΙΓΕΙ(;) ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ (Συνταξιοδοτήσεις, διορισμοί, κενά εκπαιδευτικών)

Δραματικά κενά εκπαιδευτικών
Απαιτούνται χιλιάδες συμπληρωματικοί διορισμοί άμεσα

του ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ ΘΕΜΗ,
 ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. ΟΛΜΕ,  

Δραματικές αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις και στη δημόσια εκπαίδευση από τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για τη λειτουργία των σχολείων, κάτω από τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ.

Η δραματική μείωση των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών (διορίζονται εφέτος οι λιγότεροι στην τελευταία 15ετία – με μείωση κατά 50% σε σχέση με πέρυσι), σε συνδυασμό με τον τριπλασιασμό του αριθμού των εκπαιδευτικών που υποχρεώθηκαν εφέτος σε πρόωρη συνταξιοδότηση (7.536 το 2010, σε σύγκριση με τις 2.610 το 2009), εξαιτίας των αντιασφαλιστικών μέτρων που ψήφισε η κυβέρνηση πρόσφατα και που αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να εργάζονται ακόμα και στα 70 τους στην τάξη, θα έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη σοβαρών κενών στο διδακτικό προσωπικό.

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Έρευνα - επεξεργασία στοιχείων Θ.Κοτσιφάκη.
Δημοσίευμα της εφημερίδας VETO 23/8/2010

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

CALL IT DEMOCRACY (ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΝΤ)

Το βρήκαμε στο διαδίκτυο και νομίζουμε πως αξίζει να το μοιραστούμε μαζί σας. Γιατί αν περιμένουμε από το ακούσουμε από τα επίσημα ΜΜΕ, μάλλον θα περιμένουμε για πολύ…. Το τραγούδι «Call It Democracy - Πες το Δημοκρατία ", μια ροκ μπαλάντα, είναι ίσως το μόνο τραγούδι που γράφτηκε ποτέ εξ ολοκλήρου για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, το οποίο ο Καναδός τραγουδοποιός Bruce Cockburn κατηγορεί για την ενίσχυση «του αβάσταχτου χρέους» στις χώρες του Τρίτου Κόσμου. Τυπικά χωρίς να ρίχνει γροθιές , ο Cockburn κατηγορεί ότι το ΔΝΤ «πραγματικά δεν δίνει δεκάρα για τους δυστυχισμένους ανθρώπους». Αυτό του κόστισε μερικούς αποκλεισμούς από τα MME.
Όπως διαβάζουμε στο δαιδίκτυο: «αυτό το τραγούδι ήρθε από την εποχή του νεο-συντηρητισμού, όταν υποστήριζαν οι κυβερνήσεις τις επιχειρήσεις με κόστος ανθρώπινες ζωές και κανείς δεν νοιάστηκε. Έχουμε προχωρήσει από τότε προς τον νεοφιλελευθερισμό, που οι κυβερνήσεις υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις με κόστος ανθρώπινες ζωές και κανείς δεν νοιάζεται και βλέπω ότι προχωρούμε προς τη νεο-φεουδαρχία, δηλαδή την οικονομία παροχής υπηρεσιών που έρχεται προς εσάς. Όλοι θα υπηρετούμε».

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ…

Συνέντευξη τύπου Υπουργού Παιδείας 4/8/10:

«το πρώτο και σημαντικό για τη φετινή χρονιά είναι ότι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα τα παιδιά που είναι στα ΕΠΑΛ»

Η πραγματικότητα: 
μόνο για 18 από τις 52 υπάρχουσες ειδικότητες των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ υπάρχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα

Προβάλλοντας μια «εικονική πραγματικότητα» και συγκαλύπτοντας τα οξυμένα προβλήματα που βιώνουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΤΕΕ), επιχείρησε η Υπουργός Παιδείας να παρουσιάσει την τρέχουσα πολιτική της κυβέρνησης στο σημαντικό αυτόν τομέα της εκπαίδευσης.

Δήλωση του Θέμη Κοτσιφάκη για τα κενά τη νεα σχολική χρονια

ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΔΝΤ
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ:
 ΑΥΞΗΜΕΝΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ
 25 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ

Δραματικές αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις και στη δημόσια εκπαίδευση από τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για τη λειτουργία των σχολείων, κάτω από τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ.

Η δραματική μείωση των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών (διορίζονται εφέτος οι λιγότεροι στην τελευταία 15ετία – με μείωση κατά 50% σε σχέση με πέρυσι), σε συνδυασμό με τον τριπλασιασμό του αριθμού των εκπαιδευτικών που υποχρεώθηκαν εφέτος σε πρόωρη συνταξιοδότηση (7.526 το 2010, σε σύγκριση με τις 2.726 το 2009), εξαιτίας των αντιασφαλιστικών μέτρων που ψήφισε η κυβέρνηση πρόσφατα, θα έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη σοβαρών κενών στο διδακτικό προσωπικό.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Με τις τελευταίες αλλαγές που προωθήθηκαν στην Αυτοδιοίκηση με τον “Καλλικράτη” αρμοδιότητες εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης μεταφέρθηκαν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με τη νέα της μορφή (Περιφέρεια και Δήμο).

Γενικότερα η μεταφορά μεγάλου μέρους των αρμοδιοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιφέρεια και τους δήμους αποτελεί προγραμματική επιδίωξη του κυβερνητικού κόμματος. Με την υλοποίηση της πολιτικής της περιφερειακής οργάνωσης της εκπαίδευσης το αποτέλεσμα θα είναι να διασπαστεί το ενιαίο της Δημόσιας Εκπαίδευσης, να δημιουργηθούν σχολεία πολλών ταχυτήτων και να προχωρήσει αργά αλλά σταθερά η κατηγοριοποίηση των σχολείων.