Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΣΧΟΛΙΑ

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΣΧΟΛΙΑ
Η συνάδελφος κα Άννα Μπαχτή, μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε  κείμενό της που αναφέρεται αποκλειστικά σε μένα, τις απόψεις και τη δράση μου, αποκρύπτει ή διαστρεβλώνει, συνειδητά και σκόπιμα, στοιχεία που πολύ καλά γνωρίζει:
1.      Αποκρύπτει, ενώ το γνωρίζει, πως η βασική μου εργασία είναι το σχολείο μου. Αποκρύπτει, ενώ το γνωρίζει, πως μετά από 13 χρόνια στο ΔΣ της ΟΛΜΕ με δική μου επιλογή επέστρεψα στο σχολείο μου, το 3ο ΕΠΑΛ Χαλανδρίου, από το Ιούνιο του 2015, αμέσως μετά την επιστροφή μου από τη διαθεσιμότητα, με πλήρες διδακτικό και εξωδιδακτικό ωράριο.
2.      Προφανώς, στον ελεύθερο χρόνο μου, μου επιτρέπεται να κάνω τις πολιτικές επιλογές που κρίνω σωστές. Ποτέ δεν έχω κρύψει ότι η πολιτική μου επιλογή είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και ότι συμμετέχω ενεργά στις δράσεις του για την παιδεία σε όλα τα επίπεδα.
3.      Λέει ψέματα ότι είμαι μέλος της επιτροπής διαχείρισης του ΕΣΠΑ. Η απόδειξη το έγγραφο σύστασης της επιτροπής στη Διαύγεια.
4.      Όλοι γνωρίζουν, αντίθετα, πως είμαι μέλος, και μάλιστα χωρίς καμία αμοιβή, όπως και όλα τα άλλα μέλη, της επιτροπής που έχει συγκροτηθεί στο Ι.Ε.Π.  για τις αλλαγές στην επαγγελματική εκπαίδευση. Και είμαι περήφανος που εκεί σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για την ΤΕΕ. Αυτές που όλα τα χρόνια πάλευα, και μέσα από την ΟΛΜΕ, να υλοποιηθούν.
5.      Λέει ψέματα πως «πολύ αργά βγαίνω» να υποστηρίξω τις απόψεις μου για τις αλλαγές στην εκπαίδευση. Και λέει ψέματα συνειδητά, γιατί πολύ νωρίς και με δημόσιο τρόπο, με άρθρο μου στην Εφημερίδα των Συντακτών, στο ξεκίνημα του διαλόγου για την παιδεία, είχα γράψει για τα επίδικα θέματα της εκπαίδευσης με τις ίδιες ακριβώς απόψεις. http://www.efsyn.gr/arthro/gia-ena-diaforetiko-dimosio-sholeio
Επίσης με δημόσια τοποθέτησή μου είχα θέσει τα βασικά ζητήματα της εκπαίδευσης, όπως τα κατέθεσα από την πρώτη συνάντηση της επιτροπής. http://www.esos.gr/arthra/41436/i-apopsi-toy-th-kotsifaki-gia-dialogo-stin-paideia
6.      Με καταγγέλλει ότι διαφωνώ υποκριτικά με τις προτάσεις του κ. Λιάκου. Όπως, όμως, έχω δημόσια γράψει: «Οι προτάσεις που είδαν τελευταία το φως της δημοσιότητας απηχούν προφανώς τις απόψεις του συντάκτη τους κ. Α. Λιάκου. Η επιτροπή του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, της οποίας ήμουν μέλος, παρέδωσε στο ΥΠΠΕΘ τις προτάσεις που διαμορφώθηκαν από τις υποομάδες ή κατατέθηκαν στην διάρκεια του διαλόγου από το Μάιο του 2016, χωρίς βεβαίως στο σύνολό τους  να δεσμεύουν όλα τα μέλη της επιτροπής. Αλλά, από τη στιγμή που η επιτροπή έχει ολοκληρώσει το ρόλο της, κανείς δεν νομιμοποιείται να παρουσιάζει τις απόψεις του, που είναι θεμιτό βεβαίως να εκφράζονται δημόσια ως τέτοιες, ως προτάσεις της Επιτροπής Διαλόγου.»
7.      Το μοναδικό κείμενο, από τα πολλά της επιτροπής διαλόγου, που φέρει και τη δική μου υπογραφή είναι το κείμενο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
8.      Τελικά κάποιοι επιλέγουν την προσωπική σπίλωση και τη λάσπη όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα ή όταν πλησιάζουν εκλογές. Δεν χρειάζεται να αναλύσω τη δική μου δράση. Τη γνωρίζουν όλοι οι συνάδελφοι και εκείνοι είναι που θα την κρίνουν.
Υστερόγραφο
Διαβάζοντας τον τίτλο του κειμένου της κας Μπαχτή «για τους κάθε λογής Κοτσυφάκηδες» στην αρχή θύμωσα γιατί το θεώρησα απαξιωτικό. Αλλά μετά χαμογέλασα γιατί συνειδητοποίησα ότι μάλλον αναφέρεται στο γεγονός ότι είμαστε μεγάλο σόι  στην Κρήτη…..
ΘΕΜΗΣ ΚΟΤΣΙΦΑΚΗΣ
Εκπαιδευτικός της ΤΕΕ

1 σχόλιο:

  1. Φίλε Θέμη, χαιρόμαστε τις θέσεις σου, που είναι και θέσεις μας και την αξιοπρεπή στάση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή